FANDOM

Super Saiyanin (SSJ) to jedna z transformacji Saiyanów. W porównaniu do poprzedniej formy jest to kompletna forma stanowiąca pierwszy szczebel transformacji ku ogromnej sile. Kolejnym szczeblem, zaraz po Super Saiyaninie jest Ascended Super Saiyanin.

OpisEdytuj

AktywacjaEdytuj

Formę tę podobnie jak poprzednią aktywuje się podczas furii. Tym razem gniew musi być o wiele silniejszy (spowodowany najczęściej cierpieniem bliskich). Podczas transformacji, otoczenie wydaje się unosić w górę, a czas spowalniać.

CharakterystykaEdytuj

Na twarzy pojawia się wyraźny, gniewny wyraz, zwłaszcza przy wejściu w tę formę; włosy zmieniają swój kolor na złote i charakterystycznie unoszą się w górę. Kolor źrenic także się zmienia na szmaragdowy, a do tego Ki Super Saiyana emituje złotą aurę wokół użytkownika. W tej formie można jednak pozostać nawet, gdy nie jest się w gniewie; do tego jednorazowa transformacja w Super Saiyanina umożliwia stawanie się nim kolejne razy.

Moc i użytkowanieEdytuj

Forma ta w przeciwieństwie do poprzedniej postaci nie jest chwilowym ulepszeniem, tylko wyższą formą wojownika. Użytkownik pozostaje w tej formie dopóki sam jej nie dezaktywuje (lub utraci całe Ki). Jest to kompletna forma. Noah opisał że energia w tej formie jest lekka i czuje się jak gdyby od zawsze jej używał. Zwiększa się siła, wytrzymałość, szybkość i zwinność użytkownika. Zmysły stają się bardziej przystosowane do walki.

WariacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki