FANDOM

Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące polityki na Dragon Ball Fan Zone Wiki. Spis treści pomoże Ci znaleźć interesującą Cię kwestię.

Polityka blokowania Edytuj

Co to blokowanie? Edytuj

  1. Blokada konta jest to zablokowanie konta, stosowane jako kara i/lub zabezpieczenie przed łamaniem polityki Wiki i tym samym jej szkodzeniu.

Postanowienia Edytuj

  1. Konto może zostać zablokowane po otrzymaniu trzech upomnień na okres dwóch tygodni, następną karą jest stała blokada konta. W skrajnych przypadkach, za zgodą przynajmniej połowy administracji, można otrzymać blokadę na stałe.
  2. Blokady otrzymuje się za łamanie opisanej w tym artykule polityki, jednakże bez jednoznacznie sprecyzowanej wielkości kar.

W przypadku nadużyć Edytuj

  1. Jeżeli widzisz nadużycie administracji w sprawie blokady (niesłuszna blokada lub jej brak w przypadku naruszenia polityki) - napisz do kogokolwiek z administracji. Jego zadaniem będzie rozpatrzenie i odpowiednie załatwienie sprawy.

Polityka ogólna Edytuj

  1. Skrótem od Dragon Ball Fan Zone Wiki jest DBFZ Wiki i ta nazwa będzie stosowana w dalszej części artykułu.
  2. Na wiki obowiązuje kultura. Zabronione jest nadmierne przeklinanie, zbytni brak poszanowania do innych użytkowników i ich twórczości, oraz różne inne formy wandalizmu.

Polityka edycji Edytuj

  1. Edytując strony dbamy o ich estetykę, stosując odpowiednie szablony i środki stylistyczne. W przypadku, gdy nie wiesz jak to robić - zapytaj kogoś o pomoc.
  2. Nadmierne i nagminne olewanie estetyki mimo próśb innych użytkowników będzie skutkowało upomnieniem.
  3. Nie wolno edytować niczyjej twórczości, a więc i strony użytkownika, bez jego zgody.
  4. Podwójne przekierowania uznawane są jako poważne naruszenia estetyki.

Polityka kategorii Edytuj

  1. Kategorie dotyczące twórczości danego użytkownika tworzymy poprzez dodanie do nazwy słowa "Twórczość", oraz odmienienie nicku, jeśli trzeba. np. twórczość użytkownika KutaVifon -> Kategoria:Twórczość KutaVifona.
  2. W miarę możliwości, zalecane jest korzystanie z już gotowych kategorii.
  3. Strony przydzielamy tylko i wyłącznie do pasujących do nich kategorii.

Polityka na czacie Edytuj

  1. Na czacie, tak jak na Wiki, obowiązuje kultura. Dodatkowo jednak dochodzi całkowity zakaz spamu i flame'u, a karą może być nie tylko blokada na czat, ale i na całe konto.

Polityka plików Edytuj

  1. Zabronione jest korzystanie z czyiś wrzutek na DBFZ bez pozwolenia tejże osoby.
  2. Niedozwolonym jest także wrzucanie plików niezgodnych z prawem lub postanowieniem o zachowaniu kultury (np. za zdjęcie zmiażdżonego ciała poleci ban). Starajmy się też wrzucać jedynie pliki powiązane z serią Dragon Ball lub Waszą twórczością, jednakże w małej ilości nie będzie to zabronione.
  3. DBFZ Wiki nie jest przechowalnią plików.

Postanowienia końcowe Edytuj

  1. Twórcą strony głównej jest AdiFire. W przypadku woli skorzystania z jego pracy - zapytajcie się go o zgodę.
  2. Twórcą polityki tejże Wiki jest KutaVifon, jednakże udziela on woli korzystania z jego pracy za wskazaniem, że to on jest twórcą.
  3. Wiki oprócz bycia opcją wyzwolenia swojej wyobraźni spod jarzma normalności, jest też swego rodzaju społeczeństwem i należy o tym pamiętać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki