FANDOM

WprowadzenieEdytuj

Wydarzenia w tej serii mają miejsce w nieznanym wymiarze, na wiele lat po zakończeniu walki z Majin Buu. Do znanych wszystkim pierwowzorom z Dragon Ball Z zostają dodane różne modyfikacje,  z czego powszechnie panującą jest ta, że nie ma niższego stopnia trasnformacji, niż Super Saiyanin. Zaś na barwę jego aury ma wpływ to, z jakim smokiem uda się wojownikowi nawiązać porozumienie, co z automatu jest równoznaczne, z tzw. przymierzem. Przyszłość spoczywa oczywiście w rękach niczego nieświadomego Doriana Shane`a ,który powoli będzie piął się co raz wyżej po szczeblach do osiągnięcia mocy ostatecznej, równej bogom.

Rodzaje SmokówEdytuj

- Diamentowy

- Szkarłatny

- Błękitnooki

- Czarny, czerwonooki

- Przeklęty 

- Złoty

-  Ostateczny

- Tytanowy

- Ziemi

- Piekieł

- Niebios

Saga Wskrzeszenia SmokówEdytuj

Saga pierwszego smoczego wojownikaEdytuj

Saga smoczego buntuEdytuj

Saga ostatecznego wojownikaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  •  Dorian Shane, jako jeden z nielicznych osiąga poziom SSJ, tylko poprzez własne starania, w wyniku czego spotkanie ze smokiem daje mu do dyspozycji 2 stopień Super Saiyanina.
  • Często bywa też tak, że smok wzamian za pakt będzię żądał tzw. "daniny", która w zależności od smoka ma inną postać.
  • Każdy ze smoków dąży do zostania smokiem nieskończoności, poprzez likwidację innego smoka, jak i jego wojownika
  • Niekiedy zdarzają się przypadki, gdy to Smok, nie może dojść do porozumienia z wybranym wojownikiem, wtedy to następuję przejęcie umysłu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki